Hakuna Matata

2010-10-21
21:47:21

Ibland känns det som att man går på ett gåband, man går och går utan att egentligen komma någon vart... /S
Hej mina vänner! Medan andra tar stora kliv i livet så känner jag själv att jag står och stampar lite och vissa dagar känns den känslan tydligare än andra och jag känner mig så ofantligt rastlös... Jag vet egentligen inte vad jag vill ska hända, men både på jobbet och privat så känns det som att dagarna bara går och jag ser liksom inget slut eller förändring på det den närmaste tiden och det är väl kanske det som gör mig så frustrerad och rastlös. Jobbet är tungt nu och det känns som att vi går "på knäna" och ingen ändring syns i sikte det närmsta halvåret vilket gör att man bara känner sig trött och kommer in i en ond cirkel där man ser rätt pessimistiskt på allting. På hemmaplan har vi fortfarande inte hört något mer om jobb för Ts del, han har väl halvt om halvt blivit lovat fast anställning på sin nuvarande arbetsplats men de har ännu inte kommit med något kontrakt. Han var ju också på intervju i Karlstad men har inte heller hört något därifrån så vi vet fortfarande inget om vad som händer den närmsta tiden. Jag vet inte kanske känns allt bara lite jobbigare i och med att vi går mot vinter och mörkare tider, sen saknar jag ju min buddy extra mycket nu när det händer så stora saker i hennes liv och man inte kan finnas med mer än via tele- och internetkontakt...

Kommentar:
#1: Malin

Det är väl inget fel på att använda ett gåband? Det är bra träning.



Fast det är klart, såsom du beskriver det så har det inte mycket med gåband att göra.



Hoppas att allt känns bättre nu.



/Malin

2011-05-11 @ 19:25:59
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: