Hakuna Matata

2010-11-24
18:39:23

Depp... /S
Jag hade hoppats på att mitt nästa inlägg skulle vara lite mer upplyftande men tyvärr är det snarare tvärtom. Förutom att jag känner mig trött och sliten så kan jag också lägga till deppig på den listan. T fick idag veta att det inte blir något med jobbet i Karlstad, åtminstone inte nu. Så jag fick ringa den förskola som hade ringt och sökt mig igår och tacka nej till intervjun... det var nog det som fick det att rinna över från besvikelse till att bli riktigt depp för det sved så i mig att behöva tacka nej till intervjun då hon lät så positiv. Att chansen till ett jobb även för min del faktiskt var ganska trolig även om det bara var ett vikariat. Men men... Nu ska jag tycka synd om mig själv hela kvällen, tröstäta choklad och lägga mig tidigt så jag kan sova bort det som återstår av den här dagen och förhoppningsvis vakna upp imorgon med ett gladare humör. Hej så länge!

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: