Hakuna Matata

2010-06-01
22:49:24

Youth in revolt /L
Var och såg "Youth in revolt" idag på bio. Jag är en av de biobesökare som alltid gör bort mig genom att skratta när ingen annan gör det. Det slutar med att J sitter och säger hyyyysssjjj till mig medan han döljer ansiktet med handen. Varå liksom? :P Jag hade skitkul.

Idag var jag och besökte min nya chef. Hör nya. Vi gick igenom mitt nya jobb. Jag ska jobba på en avdelning med 07-08 barn plus 2 assistenter. Kändes spännande! Chefen bad om ursäkt för att hon inte kommer ha tid att köpa mig en dator än. Ha! Bara tanken på en egen dator på jobbet gjorde mig överlycklig. Hoppas det är lika bra som det känns :) Vikariat fram till maj nästa år, underbart!

Nu ska jag slappa ordentligt. Imorgon är min sista arbetslösa dag!

Ps. Hör och häpna - lyckades snacka mig ur parkeringsböter idag. Det ni!


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: