Hakuna Matata

2010-01-29
15:05:04

Fredag! /S
Hej mina vänner!
Jag lever även om det är tyst här i bloggen för det mesta nu för tiden...
Veckan som gått har varit lugn, har inte orkat göra något alls efter jobbet som varit lite tungt den här veckan då båda mina kollegor är hemma och är sjuka så återigen är det jag som får gå med vikarier. Men sånt är livet, som tur är så fick jag en toppenvikarie som varit hos oss en hel del förut och är insatt i vår verksamhet och kan alla barns namn så det har gått hyfsat bra trots allt.
Hur som helst så är det i alla fall underbart skönt med helg nu. Jag har egentligen en hel del jag borde ta tag i här hemma då vi får besök av mamma och pappa som kommer sent i eftermiddag/kväll men jag är trött och kall + att det är fredag så nu tänker jag ägna den närmaste timman åt att slappa i sängen med datorn innan jag tar tag i allt annat.

Hoppas ni får en skön fredag och att allt är bra!


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: