Hakuna Matata

2010-02-10
19:55:12

Onsdag /S
Hej på er!
Dagarna går, men tyvärr går de ganska långsamt just nu. MIn förkylning har blivit lite bättre men jag känner mig fortfarande lite tröttare än vanligt + att snoret inte vill ge med sig. Jag var hemma i måndags för att kurera mig, vilket gjorde att jag också fick en liten mjukstart på tisdagen då jag öppnar och slutar tidigt. När jag väl kom hem på tisdagen var jag dock dödstrött då jag sov riktigt uselt under natten av rädsla för att jag skulle försova mig. Till min stora glädje låg det då en avi och väntade hemma på hallgolvet så jag knallade iväg och hämtade mitt paket från CDON innehållandes mina 6 miniserier och filmen Twilight som jag njöt av. Efter att ha sett den så går jag och längtar efter att få se även den andra filmen igen, och givetvis efter biopremiären av den tredje filmen till sommaren!! Just nu är jag inne på nördvarningsterritorium när det gäller Twilight då jag älskar filmen, böckerna och mycket av musiken på soundtracket, och den största nördvarningen är väl att jag seriöst funderar på att läsa om alla böcker som jag läste innan och under julledigheten :p

Favoriterna på soundtracket just nu är;

Robert Pattinson - never think... Sätt på den på hög volym och släck ner med lite tända ljus... så härlig låt!!!!

The Black Ghosts - Full Moon

 

 

Ännu en låt, vet inte om den är från soundtracket men det är en låt jag återupptäckt i alla fall som är riktigt skön...

 

Placebo - running up that hill.

 

Dags för mat, hej på er!


Kommentar:
#1: Linda

Sandra, Sandra, jag har ju tipsat dig om Twilight sountrack och Vampire diaries før længesedan... suck och støn :P Først nu njuter du...

2010-02-11 @ 16:05:23
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: