Hakuna Matata

2010-08-28
10:17:41

skitstart på dagen som ändå ska sluta bra /S
GOd morgon på er!
Den här dagen har inte börjar bra... tänkte ge mig på en joggingrunda efter att ha legat på latsidan i cirka 1,5 vecka där jag knappt rört något på mig alls. Så jag hoppade i kläderna och tog med mig min fyrbenta följeslagare. Temperaturen var ganska perfekt, sol med en del moln och lite folk ute, helt enkelt en bra joggingdag...Efter knappt en kilometer så tog det tvärstopp, orkade verkligen inte alls så de resterande 2 km blev det promenad hem. Blir så sur och besviken på sig själv när man känner att inte kroppen orkar med... Den där viktnedgången kommer verkligen gå långsamt om jag ska komma av mig efter två veckor och det dessutom ska bli så här tungt att komma igång med konditionen....

Jag blev på lite bättre humör när jag kom hem då jag fått mess från syster, mitt tredje syskonbarn är på gång och kommer väl titta ut någon gång under dagen eller morgondagen :)
Sedan är det ju lördag och ledigt + middag och bio med sambon som står på schemat för ikväll, så även om dagen började kasst så får vi väl se till att nyttja den så att det slutar som en bra dag!

Så trevlig helg på er!

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: