Hakuna Matata

2009-09-10
21:06:32

Torsdag /S

Då var man hemma igen efter en lååååång arbetsdag. Det var dags för höstens föräldramöte, det var lite kul att få tid att prata lite med föräldrarna men precis som vi misstänkte så drog mötet över på tiden så istället för halv 8 så kom jag därifrån strax innan 8. Skönt nog så stod det mat och väntade på mig, det var dessutom riktigt god mat. T hade stekt lax och kokat pasta som han sedan blandade ihop med pesto i en stor skål - riktigt mumsigt, och framför allt kul med lite variation!

Imorgon är det fredag, kan knappt fatta att det redan är helg igen! Men skönt ska det i alla fall bli, men veckan har gått så fort att jag inte har hunnit fundera på vad vi kan tänkas hitta på i helgen. Jag vet i alla fall vad jag ska göra just nu och det är att hämta tvätten och sen hoppa in i duschen och sist och bäst...sooooova....!

Natti natt på er!


Kommentar:
#1: Sandra

skärpning Linda! Du kan inte flytta till Norge och bli urusel på att uppdatera bloggen, har ju ingen aning om vad som händer i ditt liv ju... Hade du det bra i Polen?

2009-09-10 @ 21:07:59
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: