Hakuna Matata

2009-09-06
21:02:29

Time to sleep... /S
Trots att jag varit ledig i två dagar som varit relativt lugna och slappa så känner jag mig rätt trött så idag SKA jag gå och lägga mig tidigt så man orkar med kommande arbetsvecka. Sedan vi kom hem från vår lilla utflykt idag så har jag som jag redan nämnt att jag skulle göra, njutit av en god kebabtallrik från pizzerian och badat Pepsi. Jag har också tagit tag i lite tråkiga saker så som att dammsuga, sätta in en massa papper i pärmar, ta hand om den rena tvätten and so on... Det är trist att göra det men skönt att det är gjort nu när helgen är över för det är inget jag har lust att göra när man kommer hem från jobbet.

Nu ska jag ta med Pepsi på en kvällspromenix och sen ska jag nog krypa ner i sängen. Jag har nämligen satt upp som mål att försöka ligga i sängen till klockan halv tio under vardagarna då min energi inte riktigt har räckt till tidigare - dels har jag varit trött på jobbet och sen har jag inte orkat göra i stort sett något när jag kommit hem från jobbet. Förhoppningsvis kommer jag bli lite piggare om jag bara kan hålla mig till mitt mål om att gå och lägga mig tidigt nu i fortsättningen, och om det inte hjälper så kanske jag får prova med att börja knapra lite vitaminpiller eller något.

Hur som helst, jag hoppas alla har haft en skön och trevlig helg!

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: