Hakuna Matata

2009-09-16
20:51:27

onsdag /S
Hej på er!
Idag har jag haft en helt vanlig dag på jobbet, har inte hänt något särskilt, dagen har mest lunkat på. Personalmötet på kvällen kändes mest stressigt då det var så mycket vi skulle gå igenom på så kort tid + att man satt och gäspade hela tiden.
Min kära sambo har jag inte sett till sen jag åkte hemifrån imorse då jag är fotbollsänka ikväll, han har nämligen åkte hemifrån för att spendera kvällen med sina kompisar och glo på fotboll. Själv sitter jag och tittar på Idol, mest i väntan på att klockan ska bli tillräckligt mycket för att jag ska kunna gå ut och rasta Pepsi en sista gång för kvällen. Så fort vi kommer in ska jag hoppa direkt in i duschen och sen ner i sängen och nanna, att gå och lägga mig redan kl 21.30 har nämligen inte haft någon direkt inverkan på min energinivå då jag fortfarande känner mig riktigt trött varje varje dag. Hur är det med er andra? Blir man helt enkelt så här trött när man jobbar hela veckorna eller? Jag får väl försöka att knapra lite vitaminpiller kanske och se om det kan ha någon effekt...


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: