Hakuna Matata

2009-10-06
18:55:02

Tisdag /S
Hej!
Idag är jag riktigt trött, sov lite illa inatt och var helt död när klockan ringde kl 5 imorse.
Det har i alla fall varit en bra dag på jobbet men liiiite för kallt. Det är helt klart dags för att börja klä sig lite varmare om man ska orka stå ut hela dagarna.
När det var dags att gå hem idag så kom lilla I som är tre år och frågade följande;
I: vad ska du göra?
Jag: Jag ska gå hem nu, jag slutar jobba för idag...
I: Brukar du gå hem? Det var nu den stora chocken kom och ögonen förvandlades till stora tefat...
Jag: Ja...
I: Bor inte du här?!
Jag: Nej jag har ett eget hem...!
I: Har du en egen säng också?!

Som sagt, barn är ju för söta! Det här var samma tjej som gav min kollega en fin komplimang om hennes örhängen men ibland är det inte alltid så lätt att hålla ordning på orden för hon frågade; Har du nya hängöron?

Nu ska jag knalla till affären och sen blir det TV för hela slanten och det ska bli såååå mysigt :)

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: