Hakuna Matata

2009-10-13
20:15:58

Tisdag /S
Hej på er!
Igår låg jag däckad hela kvällen och jag vaknade med huvudvärk inatt och ville så gärna sjukanmäla mig men då det var min tur att öppna så hade jag tvingats till att ringa och väcka någon kollega vid 5 imorse för att de skulle åka och öppna och så hemsk kunde jag inte förmå mig själv att vara så jag släpade mig iväg till jobbet ändå. Jag har inte behövt gå med dunkande huvud men energinivån är låg och näsan rinner konstant och huvudet känns tungt då bihålorna antagligen är helt fyllda med snor! Är det någon som har koll på var allt jäkla snor kommer ifrån, vad är det för något?!

Väl hemma så har jag bara gått en kort runda med Pepsi innan jag la mig på soffan där jag legat hela eftermiddagen då det känns som att det bästa jag kan göra är att bara vila när jag är hemma. Idag skulle vi också tvätta, men efter att vi sorterat tvätten och fyllt maskinerna så upptäcker vi att de inte går att starta, vi ringde och felanmälde men ingen lär väl dyka upp idag. Vi upptäckte att någon fifflat med timern men tyvärr hjälpte det inte att vi visste vad problemet var då inte lyckades göra något åt det så det var bara att bära in våra två överfyllda IKEA-kassar med smutstvätt tillbaka in igen :( Det som är så jäkla surt är att det är så uppbokat så det dröjer ju minst 10 dagar till nästa lediga tvättid!

I helgen är det hemresa som står på schemat.Allra helst hade jag velat ställa in den hemresan då jag är genomförkyld! Det känns varken snällt mot de där hemma att komma hem och hälsa på när man är sjuk, sen är det alltid mycket svårare att vila när man ska hälsa på hemma. Men eftersom mina vinterdäck är i Karlstad och det börjat bli riktigt kyligt ute så har jag inte så mycket att välja på :/

Nu ska jag hoppa in i duschen och T ska återgå till pluggandet, natti natt på er!

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: