Hakuna Matata

2009-10-25
16:25:30

No more. /L
Usch vad jag ær dålig på att blogga!

I fredags var det ost och vinkvæll hos A. Det var alla från jobbet ink hon som jag vikarierar åt och løneansvarig. Det gick vilt till måste jag sæga, men vad roligt det var! Jag minns inte hur jag kom i sængen. Men nær jag vaknade igår kl 8.30 var jag fortfarande full. Jag upptæckte att mina saker som jag haft med låg i en påse i bilen, sjælv vet jag inte hur den hamnade dær :P Då såg jag också att jag druckit 2/3 av min vodka Aivy flaska helt sjælv så minnesluckorna var inte førvånande. Pappa, som var snæll och hæmtade mig sa att jag haft ett hysteriskt skrattanfall och skorna på fel fot. Vilken syn. Till min glædje stod min kæra kollega (det minns jag) och spydde øver staketet. Haha! Ja, ni hør sjælva nivån. Vi lekte lekar som "aldrig aldrig" och "paketleken". Jag vann flest paket (5 st!) och genom aldrig aldrig vet jag nu alldeles før mycket om folket på jobbet. Usch. :D

Gårdagen gick mest åt till att nyktra till. Jag var væl "nykter" vid 19 på kvællen. Då børjade jag piggna till och kunde æta lite. Natten gick åt att se hyrfilmen Natt på museumet 2 och season 3 av Entourage. Idag har jag också spenderat større delen av tiden i sængen med facebooks alla spel. Att dricka tar hårt på mig, hur folk klarar av att gøra de varje helg ær før mig en gåta. Men man bør inte dricka så mycket som jag gjorde heller. Till min glædje kan jag informera er (ni vill egentligen inte veta) om att jag inte spydde en enda gång, något som hør till vid utgång før mig annars.

Imorgon anlænder min svægerska med gubbe och barn. De stannar t.o.m onsdag. På fredag flyttar mami æntligen hit!

Hoppas de ær bra med er alla.

Kram

Ps. Upptæckte till min stora førvåning att jag har webcamra på datorn! Ha, vad kul det ær med øverraskningar :)

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: