Hakuna Matata

2009-10-12
19:25:58

Måndag /S
Hej på er!
Idag var jag riktigt trött när jag vaknade då det tog en evighet innan jag lyckades somna igår. Min lilla förkylning hade också hållt i sig och blivit lite värre, och det har blivit värre även under dagen.
Egentligen är det hundkurs ikväll men mina grabbar fick åka utan mig för jag är helt utan energi och huvudet dunkar och bihålorna känns helt fyllda. Jag tänker i alla fall gå till jobbet imorgon, skulle jag inte orka med så får jag väl gå hem under dagen.
UNder eftermiddagen fick jag ett mess från kära L som berättade att de inte kan komma till Karlstad i helgen. Det känns lite trist men å andra sidan så tror jag inte att jag hade pallat med någon utekväll på fredag om jag är lika hängig då...

Nu ska jag glo på TV och sen ska jag försöka masa mig iväg till affären och köpa apelsiner och satsumas så att jag kan bombardera mig själv med c-vitaminer.


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: