Hakuna Matata

2009-10-25
15:33:26

Härliga höst och vintertid /S

Det regnar ute men jag och Pepsi... eller kanske enbart jag, passade på att ha lite roligt genom att ta lite höstkort på Pepsi. Senast jag gjorde det var det inget kort som blev som jag ville. Jag ville nämligen ha enbart Pepsi i fokus med en suddig bakgrund. För att få det zoomar jag på max och tar istället kortet när jag står lite länge bort. Så idag hade jag rätt teknik men tyvärr var kanske inte vädret det bästa då Pepsi tycker att det är rätt äckligt med vatten och inte alls har lust att posera för kära matte.
Här är ett av de kort jag tog nyss som blev hyfsat bra;



Nu ska jag snart börja med maten... T hade lite bråttom förut och ville att jag skulle sätta igång med maten, men för andra gången idag så insåg vi att vi "tjänat" en timme för vi trodde klockan var 16 redan då vi glömt ställa om klockan på videon... Men NU ska alla klockor gå enligt vintertid i alla fall så nu finns inte längre några timmar att tjäna in...!

Vad har ni andra pysslat med i helgen då?


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: