Hakuna Matata

2009-05-19
16:24:22

Vissa dagar är bättre än andra... /S
Mitt gnäll är ju verkligen I-landsproblem men det är ju den verklighet jag lever i så ni får stå ut med lite till....

Usch, idag är ingen bra dag... igår eftermiddag kändes det hyfsat med artikeln då jag hade kommit en bra bit på vägen och jag visste att jag hade hela den här dagen + morgondagen på mig. Men efter skeivandet idag känns det nog så dåligt som det kännas när det kommer till uppsatser och liknande uppgifter: Jag känner dock att jag stirrar mig blind på artikeln utan att komma på några bra sätt för att förbättra den så den får vila till imorgon.

Nu ska jag hoppa i joggingkläderna och försöka mig på en joggingrunda, vi får dock se hur det går då min motivation är helt i botten. Istället fantiserar jag om hur de kommer på någon superchoklad som gör att för varje gram choklad man äter så förvandlas varje gram fett i kroppen till muskler. Det skulle innebära många lata dagar med god choklad och ändå ha en frisk och sund kropp... låter perfekt!
Men riktigt så funkar det ju inte så det är väl bara att släpa sig ut.... med tanke på att jag suttit inne hela dagen så är det nog en bra idé....

men jag är sååååååå seeeeeeeeg....

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: