Hakuna Matata

2009-05-11
15:03:40

Vad sker? /L
Min stressnivå har nått nya höjder. Jag ska lämna in mitt examens arbete nästa fredag (alltså inte nu till helgen) men nu på fredag har jag en intervju och jag väntar fortfarande svar på en annan intervju. Så jag har en bit kvar. Jag vill bara vara klar!!! Men de två intervjuerna kommer underlätta skrivandet så otroligt mycket så om jag kan få till dem denna vecka så räknar jag med att vara klar till datumet om jag så ska skriva dag och natt!

Igår träffade jag vännen E för promenix, det var så skönt att vara ute men så började de självklart regna! Vädret nu för tiden är verkligen oförutsägbart. Jag lovade bort mig till kattvakt i helgen, så varvat mellan det och plugg = mina helgplaner.

Mamma har haft magsjuka de senaste dagarna så jag har mest suttit här (och pga min dator som jag nu ominstallerat 2 gånger men fortfarande krånglar :(). Det har ialla fall resulterat i att jag fått mamma att se mina favoriter till filmer som Mamma mia, The holiday och Muriels bröllop. Riktiga tjejfilmer skulle nog en del kalla dem. Min mor är lite speciell då hon köper på sig filmer men aldrig ser dem... inte alls lik mig med andra ord - filmoholicen.

Nu blir det snart käk här hos mor, hur ska jag klara mig i Norge när J jobbar och ingen kan laga mat. Nej, jag vill inte göra det själv. :)

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: