Hakuna Matata

2009-05-13
22:22:45

Time for bed! /S
Nu ska jag krypa ner i vår sköna säng... jag ska läsa en stund innan jag gör ett seriöst försök till att sussa sött... Nu mår jag i alla fall helt prima, illamåendet gick över någon gång mitt på dagen. Ingen aning om vad det var för något men det är skönt att det gick över i all fall, har varken lust eller ork till att bli magsjuk!! T frågade med lite skräck i blicken, halvt på skämt, halvt på allvar om jag var gravid. Men så kul ska vi INTE ha, även om det finns en viss person som väntar på att hennes vän ska starta bebisfabrik.
Nej, nu är det jobb och hund och njuta av att man faktiskt har lite pengar som man kan göra roliga saker för som gäller de närmsta åren!

Imorgon är det jag som ska göra ett seriöst försök till att komma igång med min artikel, så det så! Men nu är det alltså sängen som väntar, natti natt....!

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: