Hakuna Matata

2009-05-14
16:40:54

Ooops...! /S

Nu har det gått 5 timmar och 20 minuter sedan jag skrev mitt förra inlägg och jag har städat, tvättat och tränat heeeela tiden sedan dess. Min snabba städningen slutade med att jag började plocka lite i hyllorna och ställa undan sådant som jag stört mig på i närmare ett års tid. Väldigt skönt att det är gjort MEN det drog ju ut på tiden en hel del så klockan hann bli tre kvart i tre innan jag var färdig. När städningen var klar så hoppade jag i mina träningskläder och gav mig ut på en joggingrunda och avslutade med styrketräningen när jag kom hem... det tog också sin lilla stund så sen fick jag skynda in i duschen och ut i tvättstugan och starta den sista maskinen med mina träningskläder...

Så dagen har gått i full fart, har kämpat på så jag är riktigt trött nu... Så min smarta idé var inte så där supersmart i slutändan för jag tvivlar på att jag kommer orka med särskilt mycket plugg efter maten som det är min tur att fixa idag. Men nu har jag i alla fall städat så det är färdigt för helgens besök, och det räcker med att dammsuga när Ts familj kommer nästa torsdag. Med både träning och städning avklarad idag så finns det heller inget jag kan skylla på imorgon när jag kommer vilja skjuta upp pluggandet :p

Hoppas ni har haft en bra dag denna molniga, regniga dag!!


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: