Hakuna Matata

2009-05-11
16:33:39

new toys! /S
Min nya leksak har kommit! Okej... kanske inte en leksak men det är alltid lika kul att få nya teknikprylar, jag tror det är något jag fått efter min kära pappa som är rätt duktig på att köpa tekniska prylar han också :p
Det jag pratar om är givetvis min nya kompis TomTom, min gps som ska guida mig rätt på vägarna med min Opel. Jag har suttit och tryckt lite på den och den verkar faktiskt vara väldigt lätt att fatta, nästa steg är ju att testa att köra efter den men det får vänta till en annan dag då jag gett T tillåtelse till att låna bilen i eftermiddag när han kommer hem från skolan. Vet inte vad det är han ska göra men min gissning är att han ska åka och kolla på när hans kompis spelar fotboll, han pratade på det en annan dag nämligen.


Så jag antar att jag blir ensam under kvällen men det gör inte så mycket, jag får nog försöka att sysselsätta mig med att plocka lite i lägenheten. Jag har åtminstone lyckats orka ett varv med dammsugaren så det är väl kanske läge att gå en runda och plocka också... tråkigt nog så är ju majoriteten av allt som ligger lite här och var i lägenheten mitt, det är kläder och pennor, block, kursböcker... T är lite mer konsekvent och lägger alla saker på ett ställe medan jag själv är lite duktigare på att sprida ut saker och ting :p

Nu ska jag glo lite på TV innan jag fixar käk, och SEN ska jag plocka och sen kaaaaaanske jag tränar, eller också är jag lat och skjuter upp träningen till imorgon!

Hur som helst.... hej på er!

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: