Hakuna Matata

2009-05-04
11:29:37

Måndag /S
Hej på er!
Då var man inne i en ny vecka igen, och nu börjar jag nästan bli lite stressad över att se dagarna gå, att se att man för varje dag som går är en dag närmare det datum då man ska vara färdig med kursens uppgifter + den dag då jag börjar jobba...

Idag vaknade jag i alla fall vid 9, hur trött som helst men bestämde mig för att kliva upp ändå så att jag är trött senare ikväll. Dagens planer består av plugg och träning, jag har noll motivation när det kommer till båda delarna! Men jag måste verkligen plugga och jag måste verkligen träna då det var flera dagar sedan nu. Det har slarvats mer och mer med träningen men hittills har jag lyckats hålla mig upp med åtminstone ett pass i veckan men mitt minimum är att åtminstone klara av två pass per vecka. Nu har jag ju också bara en månad på mig att bli av med de två kilon som återstår innan jag nått mitt andra viktmål.

Klockan tickar och jag har ännu inte tagit tag i något av det jag tänkt idag, jag ska börja med att ringa mitt försäkringsbolag... livet som student är ju näst intill över och därmed är väl även dagarna med rabatt över när det gäller hemförsäkringen...

Ha en jättebra dag!

Update: Härligt, härligt! Nu har jag ringt länsförsäkringar för att ändra min försäkring men tydligen räckte det att en av oss fortsatte att vara student för att få den rabatten så jag kan glida på att T åtminstone pluggar ett år till :)
Som sagt, härligt, härligt!

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: