Hakuna Matata

2009-05-25
16:41:29

Måndag /S
Hej på er!
Nu har jag klarat av min andra arbetsdag, men i mina ögon känns det mer som den första då det var idag allt körde igång på riktigt. Precis som utlovat så har det varit och är superfint väder ute med en stekande sol och molnfri himmel. Så vi har varit ute hela dagen, enda gången vi gick in var för att äta lunch. Nu har jag i alla fall träffat de flesta barnen, det är bara två kvar som jag inte träffat som var lediga idag. Jag har lärt mig de flesta namnen men jag kan inte helt urskilja alla barn på vår avdelning från de andra avdelningarnas barn, men förhoppningsvis lär jag kunna göra det imorgon....
Hela dagen har gått fort, det var bara sista timmen som var lite seg men så är det väl alltid + att solen stekte riktigt ordentligt och det började kännas som att hjärnan kokade. Nu när jag väl är hemma så kunde jag också konstatera att min näsa numera är röd, så jag får nog investera i lite solskyddskräm någon gång under veckan...

Just nu önskar jag att jag fick lägga mig ner och sova en timma, men om 20 minuter ska jag ut i tvättstugan och lägga i maskinerna och sen vågar jag inte sova då jag måste kunna somna tidigt ikväll, imorgon är det nämligen tidig morgon som gäller!

Nu ska jag äta lite shopskasallad till mellanmål då magen kurrar!

Hej så länge...

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: