Hakuna Matata

2009-05-30
11:06:39

Lördag /S

Good morning sunshines!
Då var det lördag.... min tanke om att sova ut ordentligt funkade inte riktigt! Jag vaknade strax innan fem imorse och var superkissnödig så det var bara att gå upp, och vid 9 var det samma sak igen och när jag gick upp då så kan jag inte påstå att jag var särskilt trött heller så det var lika bra att stanna uppe.

Idag skiner solen som utlovat och det är nästan 40grader varmt i solväggen så smhi verkar ha förutspått vädret alldeles korrekt den här gången! Jag ska dock vara tråkig och åka ut i tornby och gå i affärer nu på dagen.. kanske inte direkt det bästa sättet att ta till vara på en sån här fin dag men jag vill verkligen hitta en ny bikini. Jag skulle också vilja hitta ett par shorts som är lite mellanlånga, de jag har nu är antingen korta eller lite för långa. Skulle vilja ha ett par som slutar precis ovanför knäna så att man kan få lite färg på benen när man är ute om dagarna på jobbet. Utöver det så har jag fått en strumpbeställning från T också ska jag köpa mat för kvällen. I eftermiddag har vi nämligen planer på att åka till Bergs slussar och njuta av solen och lite grillat, men för det behöver det som sagt handlas lite....

Så nu ska jag lämna datorn och er och ge mig iväg, ha en underbart skön dag!


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: