Hakuna Matata

2009-05-05
13:59:35

Jag blir tokig... /S
...på mig själv! Jag finner ingen energi eller motivation till att sätta igång med plugget och nu har halva dagen gått....!! Nu ska jag gå och handla lite inför middagen och förhoppningsvis blir jag lite piggare av att få lite frisk luft, men tyvärr lär väl inte det hjälp mig med motivationsbristen :(

Det är både tur och stressande att det nu återstår en knapp månad av min studietid. Det är tur då jag verkligen finner det svårare och svårare för att motivera mig till att plugga, och stressande därför att för var dag som går så är man en dag närmare deadlinen för uppgifterna som ska göras under denna kurs.

Hur som helst... hoppas det går bättre för er andra! 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: