Hakuna Matata

2009-05-31
17:31:52

Hello again! /S
Hej på er!
Idag är det riktigt varmt ute.... jag har solat i två omgångar, nyligen kommit in från den andra omgången... I förmiddags orkade jag stå ut i 1,5 timme innan jag va tvungen att gå in innan jag skulle smälta bort - sjuuuukt varmt! Med mig ut har jag haft min pocketbok Ps. Jag älskar dig. Jag har sett filmen som jag gillade men boken känns väldigt annorlunda... så jag har legat ute på gräset och fnissat för mig själv. Jag har inte läst ut den än men jag kan verkligen rekommendera den!
Väl inne passade jag på att ta hand om disken och städa lägenheten, jag var till och med så duktig att jag skurade golvet. Nu är det bara badrummet kvar men det lämnade jag som en present till T :p

Nu ska jag vänta på att återgå till normal kroppstemperatur och sen ska jag byta om och träna, jag tror faktiskt att jag ska prova att ge mig ut på en joggingrunda... vi får dock se hur det går då det finns en risk för att det är för varmt, men då får jag i alla fall en promenad så att jag har rört lite på mig idag.

Hoppas ni har haft en bra dag!

Kommentar:
#1: Linda

Jag tyckte den var helt underbar :)

2009-06-01 @ 00:50:43
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: