Hakuna Matata

2009-05-22
18:43:10

Friday night in Karlstad /L

Som min kära väns förhållande lever vi inte heller rövare på stans nattklubbar. Nej, vi satsar också på käk och film. Gör par något annat? :P Vi gör det faktiskt inte sååå ofta (försvarar). Men jag vill gärna se filmen Twilight och nu för tiden lever man ju lagligt vilket innebär att en promenad till videobutken blir det när J slutar. Vrålhungrig är jag också, förhoppningsvis blir det en pizza, snart är det slut på dessa då det 1. Är svindyrt i Norge 2. Inte är lika gott som svenska/turkiska/tunna-botten-pizza. Jag förtjänar det då jag packat ännu fler kartonger och rensat klädkammaren minsann! Det sjuka är att jag insett vad lite jag faktiskt behöver. Totalt fyller det nog en kartong, då skulle vi klara oss utmärkt men inte trivas så värst. Usch tänk ett hem utan detaljer. Jag har en flyttlåda med bara dukar, då slängde jag ändå en del. Hmm... jag drar mig för att rensa väsk-garderoben. Ja, jag har en garderob med bara väskor. Eh eh hehe... :D


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: