Hakuna Matata

2009-05-18
11:28:18

Drastiska åtgärder.... /S
Nu mina vänner ska jag göra något jag inte gjort på över ett år.... jag ska ta med mig alla mina böcker och min laptop och gå in i sovrummet för att sitta vid vårt skrivbord och plugga! Min pluggplats är självklar i vårt hem, och det är i vår soffa i ena hörnet, där jag brukar sitta/ligga med datorn i knät och med soffbordet täckt av kursböcker. För det mesta funkar det finfint, men nu ska jag bli superseriös och sätta mig vid skrivbordet. Jag tror det kan underlätta då det är så mycket litteratur som jag inte läst än som jag ska använda mig av i artikeln...

Jag kan i alla fall stolt meddela att jag nu fått ner de första orden på artikeln, det är förvisso bara en kort inledning men jag har i alla fall officiellt börjat skriva på min artikel....! Jag kollade också hur lång text jag behöver skriva ungefär, ni förstår att min kära kursansvarig alltid anger antalet tecken istället för antalet sidor, hur som helst så måste jag få ihop minst 6-7 sidor om jag använder 1,5 radavstånd vilket jag alltid gör, och det är ju faktiskt inte alls mycket... så det här ska nog gå som en dans!

Hej på er så länge..!

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: