Hakuna Matata

2009-05-18
13:38:42

Booooring... /S
Att flytta in i sovrummet till skrivbordet hjälpte mig bara marginellt, på ett vis så är det lättare då TVn inte lockar lika mycket, men jag känner att mina tankar är spridda och jag har svårt att fokusera och få ihop en sammanhängande text. Jag har hittills fått ihop två sidor på två timmars arbete... det kan man knappast kalla effektivt arbete! Om man ska se positivt på det hela så behöver jag bara skriva lika mycket till för att vara halvvägs till att uppnå minimumnivån på antalet använda tecken, men just nu känns det som att det kommer att bli tufft att få ihop en hel text om utvecklingssamtalet på ett problematisernade vis med litteratur... jag trodde det skulle bli skitenkelt men det verkar som att det kommer bli lite svårigheter med det trots allt.... Jag ska i alla fall kämpa på så att jag får ihop minst en sida till idag innan jag kan ge upp för dagen... det gäller att komma ihåg att tiden håller på att rinna ut...

Update:
3,5 sida sen gav jag upp, orkade inte koncentrera mig längre. Men det är ju ändå en hyfsat bra start med två dagar kvar. Det är ju inte katastrof om jag inte hinner klart innan torsdag för det ska inte lämnas in förrän tisdag eftermiddag i nästa vecka. Men om jag hinner klart innan torsdag så innebär det att jag får en ledig helg vilket vore väldigt skönt!
Nu ska jag vänta på att älsklingen ska komma hem :)

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: