Hakuna Matata

2009-05-19
12:59:04

bajs bajs bajs ../S
...ja alltså ordbajs! Jag börjar känna hur paniken återvänder även om det är många dagar kvar innan arbetet ska vara inne. Anledningen till det är att jag har svårt att skriva något, och det jag skrivet är verkligen rent svammel, fattar knappt själv vad jag vill ha sagt... det som är jobbigt är att jag måste få ner ganska mycker mer på pappret för att ens få godkänt vad gäller antalet tecken :(

Jag håller med L, jag längtar efter att få börja jobba... man kommer säkert möta tuffa stunder även där man fasen vad jag hatar att fastna med universitetsuppgifter som man går och oroar sig för hela tiden, sånt som inte går att släppa, man tänker på det dygnet runt och får på så vis aldrig vara ledig....

Men har jag stått ut med 4 år av sån skit så ska jag väl kunna stå ut med det den resterande tiden också... :p


Update: Nu återstår bara 2000 ynka  tecken innan jag åtminstone nått minumum... bara att kämpa vidare!

Update2: Då har jag nått minsta antalet godkända tecken på min artikel, och egentligen kan jag anse att den är färdig men den är så jäkla usel att jag verkligen skäms, den kanske kan bli godkänd men det känns inte särskilt kul att göra en 15 minuter lång presentation på en artikel jag tycker är urdålig... pinsamt! Jag får titta på den imorgon med fräscha ögon och hoppas på att jag kan fixa till den på något mirakulöst sätt :(

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: