Hakuna Matata

2009-05-31
14:40:15

Att vara särbo /L
Här sitter jag nu i min ensamhet... well förutom Åsa då. J är officiellt icke-Karlstads bo längre. Han åkte imorse till min far där han ska bo i en vecka tills jag kommer. Imorgon börjar han sitt nya jobb. :)
Shiiiiit, vad fort tiden går! En vecka kvar så börjar jag också. På fredag är det examenscermoni och på lördag drar jag. Det enda som är kvar här är möblerna... känns väldigt konstigt...

Idag är det morsdag - vilket jag hoppas ni inte glömt? Jag ska väl kika över senare till min...
Det är väldigt tomt här nu. Inga gardiner, dekoration eller sambo. Sjukt tomt... Jag har dessutom läst alla fyra Twilight-böckerna så nu kommer jag sitta uttråkad dessutom. (Fast jag har ingen lust att göra något heller)



Muse - Supermassive black hole




Muse - Starlight

Kommentar:
#1: Sandra

Usch, trist med en tom lägenhet! Tur att du åtminstone har Åsa som kan hålla dig sällskap...

Du får läsa lite mer, Marian Keyes böcker är roliga om du inte läst alla dem... Har nyligen läst en bok av Penny Vincenzi, lättläst bok helt i vår stil ;)

2009-05-31 @ 17:24:47
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: