Hakuna Matata

2009-05-20
11:19:26

Att sitta inlåst /L
Igår fick jag mig lite nya kläder. Jag beställde två capri eller är de pirat? har inte riktigt förstått skillnaden. Ett par grå och ett par svarta samt en tunika att ha över baddräkten. Mamma var snäll och lättade på plånboken så länge, föhoppningsvis får jag lön någon gång :P Jag fick även en röd t-shirt och ett svart linne + en ring i form av en blomma. (Jag älskar smycken :)) Tyvärr kan jag inte ta kort på allt idag då de håller på och installerar bredband här, de kom klockan 8 och håller fortfarande på. Jag har suttit gömd i sovrummet med hundarna, men för en timme sedan tvingades jag besöka toan. Herregud :P Jag tycker alltid det känns sjukt jobbigt när arbetare kommer och ska göra något för jag vet aldrig vart jag ska ta vägen. Man kan ju inte gärna stå och observera men samtidigt ser det så sjukt ut att sitta en hel dag inne i sovrummet. Jag ska snart bege mig ut, sätta mig hemma hos mor och skriva på examensarbetet. Om jag vågar sticka ut huvudet vill säga.


Kommentar:
#1: Sandra

Hahaha... stackare! Tänk på stackars mig då som kommer bo med renoveringsgubbar i sommar, förhoppningsvis går de hem innan jag kommer. Förstår om du har fullt upp den helgen, tyvärr verkar det som att jag inte kommer den helgen då jag fick en dopinbjudan till stockholm tillsammans med övriga familjen. Så nu sittar jag och hackar tänder vid tanken på att åka bil till Bromma :p

2009-05-20 @ 12:32:24
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: