Hakuna Matata

2009-05-15
11:18:38

Ändrade planer! /S
Jag hann sitta ungefär 5 minuter med mina kursböcker innan jag insåg att det aldrig kommer att gå att få ihop ett arbete med argument för och emot inlärning utomhus, jag skiter i vad kursansvarig säger, för det finns inget i den obligatoriska litteraturen om det!!!
Så nu har jag bytt ämne till att istället diskutera utvecklingssamtalet, där går det ju att diskutera om det är nödvändigt eller bara ett måste, och om det går att diskutera utan att bedöma barnet... Jag har kurslitteratur som handlar om just utvecklingssamtalet så det borde bli mycket lättare! Men det innebär att jag måste göra en ny vända till universitetet och låna lite annan litteratur också... Men nu känns det lite lugnare i alla fall... Jag ska dock inte ta åt mig äran då jag ringde ett stressat samtal till M och frågade henne om hon hade idéer på vad jag kunde skriva om samtal, och som tur var så hade hon alltså det :)

Puh... nu känns det som att jag kan andas ut lite och låta klumpen i magen halveras....!

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: