Hakuna Matata

2009-03-15
14:01:34

Done...! /S
Nu är jag färdig med min uppsats! Jag kan inte påstå att jag är särskilt nöjd med den men så kan det gå, jag vet inte hur jag ska göra för att få den bättre heller.
Det känns som att jag kommer hinna med en hel del idag faktiskt. I och med att uppsatsen är färdig ungefär när jag hoppades på att vara färdig. Nu ska jag sätta igång med bakandet och köra ett varv med dammsugaren medan kakan står i ugnen. Sedan när kakan är uttagen ska jag och älsklingen ta en promenix innan jag börjar med maten som idag kommer bestå av pannkakor, snabbt och enkelt! Sen har vi tyvärr tvättid ikväll vilket är mindre roligt men det börjar bli fullt i tvättkorgen så det är nog på tiden.

Ikväll ska jag roa mig med att bläddra lite i två böcker jag lånat med gem från förskolan med olika aktiviteter i, jag vill ju få med mig lite idéer så att jag har något att komma med när jag ska börja jobba. Jag får leta fram en ny pärm där jag ska samla mina idéer för förskolan...
Men nu ska jag ta lite mellanmål så jag kommer igång med bakandet!

Have a nice day....

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: