Hakuna Matata

2009-03-17
10:36:16

Tisdag /S
Guten morgen!
Idag har jag vi haft en mysmorgon och legat kvar i sängen en lång stund och bara vaknat till och legat och pratat... så himla mysigt, det var länge sen vi var i fas för när vi vaknat på morgon, jag brukar alltid gå upp innan T. Idag har det dessutom varit passande väder då det är supertrist grått och mulet här i Linkan...

Idag är det studiedag på förskolan så jag har en ledig dag för att göra mina uppgifter från universitetet. Så det blir en hel del plugg idag! Sen ska det tränas, ringas samtal till bostadsbolaget, skickas papper till min blivande chef! Så det ska jag pyssla med idag...

Nu har vi lite planer för helgen också, min kära syster med sin lilla familj kommer på fredag och stannar till söndag. Det ska bli jättekul, allra roligast ska det bli att få träffa den lilla fisloppan jag har till systerdotter som jag inte träffat sen början på januari...

Nu ska jag köra igång med dagens plugg... hej på er!

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: