Hakuna Matata

2009-03-29
13:45:29

Snart är påsken här! /L


Nu är det snart dags för påsk igen. Vi firar inte det så mycket men i år har jag faktiskt tagit upp lite. Tackar vet jag loppis och vilka fynd man kan göra. Jag hittade den lilla gula kycklingen för 5 kronor i går hos Myrorna, den andra vita för 10 kronor på ett annat loppis i fredags. Jag köpte även med mig påskliljor, jag älskar dem och deras doft. Nu ska jag städa och göra iordning för mitt besök imorgon! Ha fortsatt trevlig dag! ♥

Kommentar:
#1: Helena

Tack så mycket! =) Det tar ungefär en vecka att göra bilden beroende på dess detaljrikedom och hur många personer bilden innehåller. Sen tar det 1-3 dagar att skicka bilden.



Söta kycklingar förresten! =)

2009-03-29 @ 15:13:19
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: