Hakuna Matata

2009-03-26
20:41:29

Segis.... /S

Jag är såååå seg... förutom joggingturen, promenaden till frisören och ännu en promenad till affären så har jag spenderat dagen inomhus i soffan och jag har varit och är så himla trött och seg...

Imorgon är det i alla fall fredag och helgen är här så att min älskling kan hålla mig sällskap. Han kom med förslaget om att vi skulle gå på bio i helgen vilket jag tror att jag ska nappa på. Jag är fattig men det får vi unna oss...
Frågan är vad man ska se för film, jag tror att det kanske blir Män som hatar kvinnor, dels för att det är en film vi båda vill se och vi har båda läst boken (som är jättebra!). Men jag är även sugen på Marley & me, den verkar vara så mysig...

Nu ska jag och älsklingen kolla på ett Friendsavsnitt i väntan på att Criminal Minds ska börja... ha en fortsatt skön kväll!


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: