Hakuna Matata

2009-03-19
16:07:28

puh! /S
Nu minns jag varför jag bakar bullar så sällan... det tar ju så jäkla lång tid! Men nu är det i alla fall färdigbakat, det blev både vanilj- och kanelbullar, riktigt stora sådana vilket kanske inte var så planerat.
Någon promenad blev det aldrig men nu ska jag byta om och gå ut och se hur det går på min andra joggingrunda, om jag orkar runt hela varvet idag också eller om det bara var "nybörjartur"...
Därefter blir det ett styrkepass och in i duschen och sen är väl klockan så mycket att det är dags att börja med middagen :op idag blir det strömming, så det blir ju god mat i alla fall!

Hej på er!

Från bullbak tilll....



....jogging!


Precis lika glad och hurtig ser jag ut när jag joggar.... HAHAHAHA... not!


Update: Det var inte lika lätt att jogga idag, träningsvärken kändes i musklerna. Men trots det så orkade jag ännu en gång jogga mig hela vägen runt på min 3km runda!! Det vart dock ingen styrketräning då mamma ringde mitt i träningen! Nu ska jag förbereda mig för morgondagen och sen är det Criminal minds innan det är dags att nanna. Det blir en tidig morgon då seminariet börjar kl 8 viket innebär att bussen går kl 7 :/

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: