Hakuna Matata

2009-03-17
16:34:02

Paus... eller lägger ner.. /S
Nu är klockan halv fem och ute är det fortfarande soligt men blåsigt, dags för paus i plugget....
Jag har lyckats göra två av de fyra uppgifter jag har inför fredagens seminarium vilket är lite mindre än jag hade tänkt hinna med idag men så kan det vara. Jag är ledig på torsdag också så jag får nog ta de uppgifterna då. Nu ska jag byta om och göra mitt första seriösa joggingförsök denna vår... vi får väl se hur det går då det som sagt blåser en hel del...!
När jag kommer tillbaka är det dags för ett styrkepass. Jag har verkligen varit usel med träningen då jag inte tränat sen söndagen i förra veckan! Men jag har inte lagt ner, bara haft ett uppehåll och det är väl okej så länge uppehållet inte är längre än en vecka och att det inte blir för många såna här uppehåll! Jag ska ta och jogga förbi min blivande P-plats och se om den är okej åtminstone, jag blev så sur när in önskeplats var uthyrd att jag inte orkade bry mig hur den andra låg... jag har ju tittat på alla så jag vet ju att den inte är helt kass i alla fall...

Önska mig lycka till med joggingen, det kan behövas!

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: