Hakuna Matata

2009-03-17
13:58:39

P-plats...check! /S
Nu har jag ringt och fixat parkeringsplats... är lite irriterad på mig själv då jag ringde under förmiddagen och fick några parkeringsplatser att titta på om det var någon jag gillade bättre, så jag skulle höra av mig senare. Jag hittade då en helt perfekt då den var längst ner på den stora parkeringen, så nära man kan komma vår lägenhet på den parkeringen, men det bästa var att det var en hörnparkering så jag skulle alltså bara ha en bil bredvid mig. Jag gick in och ringde men det var upptaget så jag följde med T på en promenad. Nu när jag ringde så var den platsen uthyrd!!! Sååååå irriterande.... men det var ju inte så mycket att göra åt saken så jag fick helt enkelt ta en annan. Så från och med 1 maj kommer jag ha en parkeringsplats och det är ju det som är huvudsaken...

De gråa molnen har blåst bort och ersatts av sol men också en hel del blåst. Det var ändå skönt med en promenad så man har varit ute en stund idag. Nu ska jag ta lite mellanmål innan jag äntligen kör igång med plugget!

Hej så länge...

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: