Hakuna Matata

2009-03-16
23:07:37

Önskelista /S
Nu börjar det närma sig min födelsedag så jag tänkte ge några tips på saker jag önskar mig eftersom den andra inte är helt aktuell då jag köpt lite saker själv.


* Nu när jag ska köpa bil kanske det är bra med ett sånt där första hjälpen-kit i bilen och en reflexväst? Finns bland annat på IKEA.



* Oliva Night cream. Finns på Apoteket för en hundring, önskar mig kanske också dagcremen då jag kommit halvvägs igenom min nuvarande.


*Några söta men ändå enkla örhängen vore trevligt att uppdatera smyckesskrinet med.
Jag tycker jätemycket om Pilgrims smycken som har lite av varje, både enkla men ändå roliga smycken i alla prisklasser. Du kan kolla in deras smycken här bland annat...

*Någon trevlig pocketbok kanske? Lättläst roman kanske eller med lite humor... Är mest lässugen så jag har ingen särskild bok i tankarna...


Hm... det är inte lätt att komma på vad man vill ha... just nu vet jag faktiskt inte vad jag önskar mig men nu har ni fått lite tips, och bara för att jag har svårt at få till en önskelista så betyder inte det att jag inte blir glad för det jag får!

Nu ska jag nanna, natt natt!

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: