Hakuna Matata

2009-03-18
17:18:28

Onsdag /S
Hey there people!
Då var sista praktikdagen avklarad! Det var en bra dag då vädret har varit toppen förutom att det blåste lite och barnen har varit jäOmslagsbild: Barnens första bok av Siv Widerberg,Malin Wedsbergttegulliga. Jag fick faktiskt en liten avskedspresent av personalen i form av en bok med sagor, ramsor och visor för barn.

Även om det varit en skön dag så är jag supertrött, antar att det dels beror på att jag varit ute en hel del idag + att jag inte ätit någon lunch så blodsockret är rätt lågt. Men nu är det snart middag :)
Idag blir det en slappisdag och imorgon är det plugg och träning igen som gäller, det beror i och för sig på hur rörlig jag är imorgon då jag är rätt stel av träningsvärk idag och jag antar att det blir värre imorgon...

Nu ska jag gå och handla lite innan maten, puss på er!

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: