Hakuna Matata

2009-03-14
11:27:25

Oj oj /S
Det som jag trodde skulle bli en relativt enkel uppgift verkar, har jag nu insett kanske inte alls är det. Jag har stirrat mig blind på hur kort uppsatsen faktiskt ska vara och tänkt att det kommer gå galant, men nu när jag väl sitter och skriver inser jag vad svårt det är att faktiskt skriva en kort text med kvalité.... det är rätt många perspektiv som jag ska få med i min analys och jag måste ju ha något att analysera. Uppsatsen ska handla om matematik i förskolan men det är inte så lätt som jag trodde att skriva en miniuppsats om det då det finns enormt mycket man vill skriva om.... för en gångs skull får jagnog beklaga mig på grund av att sidorna inte räcker till!

Men det går ändå bra, jag har kommit igång ordentligt och det är inte dötrist så jag har fortfarande motivation för uppgiften. Jag hoppas på att T stannar borta några timmar till... alltid lättare att skriva om man är ensam hemma...! Jag ska verkligen kämpa med den här jäkla uppsatsen idag och förhoppningsvis i stort sett bli klar med den idag så jag kan börja lite smått på mina andra uppgifter imorgon och framför allt hinna baka något att ta med till förskolan. Det är personalmöte på måndag morgon så det skulle ju vara perfekt tillfälle för att tacka personalen på min avdelning med lite fika. Men nu ska jag sluta ägna mig åt bloggen och fortsätta så att jag faktiskt har en chans att hinna färdigt... :op

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: