Hakuna Matata

2009-03-05
22:27:44

Natti natt /S
Nu mina vänner ska lilla jag krypa ner i sängen. Jag är "ledig" imorgon men jag var uppe tidigt imorse och tänkte gå upp med T vid 9 imorgon för att hinna med en hel del under dagen. Sen vill jag gärna gå och lägga mig samtidigt som T för en gångs skull. Uner praktiken har jag alltid lagt mig tidigare och sovit när han kommer.... inte vad jag föredrar så nu gäller det att passa på att krypa ner medan han är vaken så att jag kan få somna i hans famn..... såååå skönt :)

Under kvällen har jag pratat med L i telefon i 1,5 timme så nu sitter jag här med en mycket torr hals! Eftersom hon inte ringt så lyfte jag på luren då jag ville veta mer om vad som kommer bli hennes hemstad under åtminstone 9 månader från och med juni! Vi hade säkert kunnat prata ännu längre men min hals började verkligen göra ont och T tyckte att jag var skittråkig :p

Dags att sova.... natti natt!

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: