Hakuna Matata

2009-03-30
08:22:24

Måndag /S

Guuuud så trött jag är!!!!!!!
Det här med sommartid var ju skönt igår kväll när det var ljust jättelänge men när vi gick och la oss så kunde jag verkligen inte somna, dels på grund av att jag lagt mig lite senare de senaste dagarna men även på grund av att vi gick upp lite för sent. Så det tog lååååååång tid innan jag somnade vilket då idag resulterade i en mycket trött Sandra....

Idag är det kursintroduktion som står på schemat. Jag hade tänkt sätta mig in ordentligt i nya kursen igår så att man är förberedd om det är något som man tycker är oklart men det blev aldrig av igår tyvärr... jag får hoppas på att de i min grupp har läst in sig lite mer än mig helt enkelt. Sen i eftermiddag ska jag försöka ta mig ut på en joggingtur innan jag tar tag i packandet som aldrig blev av igår, men i övrigt ska jag försöka umgås lite med min kära sambo om han inte har jättemycket plugg.

Ja ja, nu ska jag försöka vakna till lite mer innan det är dags att cykla mot campusbussen om cirka 30 minuter....

Ha en skön dag!


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: