Hakuna Matata

2009-03-23
10:04:26

Måndag /S
Hej på er!
Då var man inne i en ny vecka igen, en rätt skön vecka för min del då jag bara har morgondagens seminarium och sen är jag ledig ända tills nästa måndag då nästa kurs börjar. Så den här veckan SKA jag gå iväg och ta det där jäkla cellprovet för nu har jag ju verkligen tid för det. Sen tror jag faktiskt att det får bli ett frisörbesök, mitt hår tovar sig jättelätt nu så det känns inte som att jag har så mycket att välja på. Det är inget jag känner för att lägga pengar på men samtidigt så finns det få saker som jag hatar så mycket som att känna stora tovor som i håret som blir som svinto.
Det blir nog ingen drastisk förändring utan mest bara kapa några centimeter på topparna.

Idag är det plugg som gäller, det är opponering som gäller imorgon så jag ska läsa in mig på en uppsats + på min egen. Det känns som ett riktigt jobbigt seminarium då jag tycker att min uppsats är så sjukt dålig. Som "tur" är så känner de andra i gruppen precis likadant. Förutom plugg ska det tränas idag, jag hade tänkt gå ut och springa men idag ligger temperaturen på nollan ute och det snöade och regnade igår så det finns en viss risk för att det är halt ute. Innan jogging och träning ska jag försöka leta fram skön träningsmusik att fylla min nya mp3-spelare med :)

Jag hoppas ni har haft enbra helg och att ni får en bra start på veckan!

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: