Hakuna Matata

2009-03-29
13:35:01

Lördagen /L
Igår var det tjejdag med moder och A. Jag köpte (äntligen) nya underkläder =P nu måste jag köpa strumpor så är det avklarat. Jag hatar att köpa dessa trista måsten men det är så skönt att ha sen. Det blev en hel del smycken också. Jag såg de svarta (se bilden) på Indiska och fell in love. De är stora men väger nästan ingenting, och i år ska det vara big! A var en ängel som lättade plånboken och köpte dem till mig. Jag har tur som har en "extra" mamma... Silverhalsbandet med grodan fick jag av min biologiska mor från Ur och Penn, liksom resten av smyckena. De hade nämligen fyndpåsar för 25 kronor som både A och mamma köpte, det resulterade i att jag fick två par örhängen, Åsa fick ett döskallehänge till halsbandet och jag kunde pynta min mobil med bling samt ett armband som min kära syster kommer få. Jag tjänade alltså på detta, något som jag alltid tycks göra under våra sådana hära dagar... hehe. Jag köpte även grejer så jag ska göra snygga ringar själv, om jag lyckas få till det (som jag inte fick igår) så ska jag visa bilder på dessa sen. Vi åt mat på stan och jag beställde carbonara, något jag aldrig mer tänker göra nu eftersom jag aldrig tycker om någon annans än Jays. Man blir bortskämd med en egen kock. Kvällen spenderades hos A med kortspel, morot- och gurkstänger med dilldipp MUMS! Vi bytte julklappar (äntligen igen) och jag fick en hushållspappers-hållare i form av en groda - chockerande va?


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: