Hakuna Matata

2009-03-27
15:01:02

Irriterande...! /S
Jag sitter här och är lite sur då jag inser att jag inte fått något mail ifrån adlibris om att de skickat mina böcker som jag beställde den 20/3. Böckerna skulle skickas inom 2-5 dagar men och idag är det den 27 och de har fortfarande inte skickat dem! Det betyder att de förmodligen inte kommer skicka böckerna förrän tidigast måndag vilket i sin tur innebär att jag inte hinner få böckerna innan jag ska åka hem till karlstad på tisdag!!!
Jag antar att T kan hämta ut dem åt mig och ta med dem men det är ju så jäkla irriterande när man beställer dem tidigt för att vara säker på att de ska komma i tid, så slutar det ändå med att man inte får dem! Såååå irriterande....

Nu ska jag inte klaga för mycket på Adlibris då jag trots allt gjort alla mina beställningar därifrån och det är första gången det krånglar, men det är ändå otroligt irriterande....

I övrigt så har jag fortsatt med det jag skrev om i det tidigare inlägget, jag har tittat på DVD, surfat på nätet och läst lite. Pissvädret har fortsatt då det FORTFARANDE snöar ute, det verkar vara riktigt blöt snö då det är fullt med vattendroppar på fönsterrutan...

Nu ska jag nog göra något vettigt som att ta ett varv med dammsugaren innan jag fortsätter min slappardag tills dess att T kommer hem från gymmet vid 17-18...

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: