Hakuna Matata

2009-03-30
14:06:24

hemma igen... /S
Hej på er!
Kursintroduktionen idag var seg men med tanke på att jag är "ledig" i två veckor nu så var det inga större svårigheter med att stå ut :op
Mer irriterande var att när jag kom tillbaka till Linköping med campusbussen, svinhungrig och ville hem fortast möjligt, så ser jag att bakdäcket på cykeln är platt!!! Så det var bara att börja knalla :( Lite trist att det börjar bli mulet också då det varit kanonväder under hela förmiddagen. Lusten att jogga finns inte alls så jag tar det lite lugnt och hoppas på att jag ska känna mig piggare mot eftermiddagen, för just nu känns det som att jag skulle kunna gå och lägga mig och sova...

Kommentar:
#1: Anonym

Jag skulle vilja se Doubt (Tvivel) om ni inte gjort det? Den verkar bra.

2009-03-30 @ 19:26:52
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: