Hakuna Matata

2009-03-03
20:56:10

Hello /S
Nu har ni också fått ta del av den stora nyheten! Jag är självklart jätteglad för Ls skull och avundsjuk då jag också vill få ett jobb så där fort och slippa hela den där träliga biten med att gå arbetslös och leta jobb. Sen tycker jag ju att det är megatrist att hon inte kommer finnas i Karlstad. Men nu när hon tjänar stålar snart kanske hon kan hälsa på liiiiite oftare än 1 gång på 4 år :op

Idag har jag inte gjort alls mycket sen jag kom hem. Jag tog det där varvet med dammsugaren och körde mitt styrkepass. Sen tog jag faktiskt årets första joggingrunga när styrketräningen var avklarad. Det var dock en riktig minirunda då jag mest ville känna hur bra mina nya tights var eller om de var för kalla + att jag verkligen var sugen. Men eftersom jag inte känt mig helt bra de senaste dagarna så villet jag inte ta någon riktig runda utan det fick bli en sväng på 7 min :op

När jag duschat så förberedde jag lite inför middagen genom att skala potatisen och morötterna och och göra klyftor av dem. Medan jag väntade på att T skulle komma så jag kunde börja med maten på riktigt så svängde jag ihop lite chokladmuffins. När han fortfarande inte kommit vid 19 så började jag med maten ändå då jag inte ville äta försent.
Mitt i matlagningen så kom dock yrseln över mig och jag kände mig verkligen svimfärdig och illamående så det var bara att lämna vad jag höll på med och lägga mig på soffan... Efter en stund gick det över och jag har inte känt det igen som tur är, kanske berodde det bara på att jag började bli hungrig... obehagligt är det i alla fall och det känns inge bra att det är något som kommer och går hela tiden :/

Det finns inget av intresse på TV så jag tror det får bli en tidig kväll för mig då jag är rätt trött redan. Imorgon blir det en lång dag då jag inte slutar förrän kl 17  och alltså inte är hemma förrän vid 18 :/ Det blir dock värre på torsdag då jag börjar halv 7 så jag får väl åka hemifrån vid halv 6. Det gick ju fint i lördags att gå upp så tidigt men då fick jag ju vila på bussen i flera timmar... men det går säkert bra! Men som sagt, nu ska jag göra mig redo för sängen, ska försöka läsa lite i den bok jag hållt på med sen i julas... den har inte riktigt fångat mitt intresse men jag läser i stort sett alltid ut böcker jag börjat i!

Natti natt...

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: