Hakuna Matata

2009-03-16
22:09:17

Fattiglapp /S
Nog för att jag har fått jobb, men tills dess att jag faktiskt börjar jobba så är det till att fortsätta leva som en fattiglapp... Idag har jag i alla fall köpt tågbiljetten hem till Karlstad, så nu kommer jag tisdagen den 31 mars kl 13.30. Biljetterna var riktigt dyra så jag köpte faktiskt ingen returbiljett då pengarna inte riktigt räcker till det... den här månaden känns väldigt lång... det är tur att man får leva på mamma och pappa under två veckors tid :op
Så snart jag fått in lite pengar från kontot som jag bad mamma om som lån så ska jag beställa hem lite kurslitteratur så att jag verkligen har allt hemma när det är dags att åka hem till karlstad.

Jag hade en tanke om att jag skulle ägna en del av kvällen åt att plugga lite smått men jag orkade verkligen inte, svårt att motivera sig när man har en ledig dag imorgon :Op
Nu ska jag titta på Project Runway och sen ska jag sussa sött....

Natti natt på er!

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: