Hakuna Matata

2009-03-14
15:06:34

Det går framåt /S
Sakta men säkert så går det framåt med uppsatsen men jag har insett att jag inte kommer att bli färdig med den idag, åtminstone inte om jag vill ha en skön lördagkväll tillsammans med min sambo, vilket jag vill eftersom vi knappt ses något under veckorna på grund av plugg och för att jag är lite för trött för att vara social.
Men ikväll blir det taco innan det blir Melodifestivalen och sen är jag riktigt sugen på ost och kex och T ska nog inte vara så svår att övertala. Igår var jag faktiskt duktig och bakade en liten hallonpaj till efterrätt, tyvärr blev den lite torr då jag hade på för mycket potatismjöl som vanligt men den var ändå god då vi åt upp resterna av den idag :)

Även om jag inte hinner färdigt med uppsatsen så har jag ändå kommit en bit med den så jag ska inte behöva sitta hela dagen imorgon om jag bara kommer igång med skrivandet hyfsat tidigt på förmiddagen.
Nu ska jag gå och övertala T att följa med ut på en promenad, jag behöver få lite syre efter att ha suttit instängd hela dagen... Jag hoppas ni får en skön kväll, för det tänker jag ha som sagt :)

PS. Det gick bra för T på tentan :) DS.

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: